Termeni și condiții de utilizare

Vă mulțumim pentru că ați ales să ne vizitați și să apelați la produsele și serviciile oferite de magazin.grandeoptique.ro.

Compania care administrează site-ul magazin.grandeoptique.ro este S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L., înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul de ordine J22/1273/2012 și are Codul de Identificare Fiscală (CIF / CUI) RO30500067, Capital Social 30000 RON.

Folosirea acestui site implică acceptarea Termenilor și condițiilor de mai jos. Recomandăm citirea cu atenție a acesteia.

S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. își asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare.

1. Dreptul de autor

Întregul conținut al site-ului magazin.grandeoptique.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, programe și alte date - este proprietatea S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. și a furnizorilor săi și este apărat de Legea dreptului de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris al S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

2. Accesul la informațiile de pe site

S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. garantează tuturor utilizatorilor acces limitat, în interes personal, pe site-ul magazin.grandeoptique.ro și nu le conferă drepturile de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. fără acordul prealabil scris al acesteia.

3. Obligațiile clienților

Cumpărând de la magazin.grandeoptique.ro confirmați că:

  • Sunteți în posesia unei rețete medicale pentru ochii dumneavoastă, ce v-a fost oferită de personal calificat. Prescripția dumneavoastră medicală nu este mai veche de 6 luni, în cazul în care comandați ochelari de vedere.
  • Veți furniza cu acuratețe detaliile prescripției dumneavoastră (inclusive notele adiționale prescripției).

4. Comandarea produselor

Comandarea produselor se face direct pe site-ul magazin.grandeoptique.ro, prin telefon la numărul 0736.618.420, sau prin e-mail la adresa contact@grandeoptique.ro.

Trimiterea unei comenzi reprezintă cererea dumneavoastră de a cumpăra bunuri/servicii de la magazin.grandeoptique.ro, iar acest lucru îl puteți confirma fie prin mail sau telefon în cazul comenzilor directe de pe site, fie verbal în cazul comenzilor telefonice.

Contractul la distanță se consideră încheiat în momentul în care S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. confirmă, în scris prin e-mail sau telefonic, capacitatea de a onora comanda.

5. Limitarea răspunderii pentru produse și servicii

Vom face eforturi pentru a ne asigura că toate comenzile vor fi onorate; în orice caz, nu putem garanta valabilitatea / existența produselor. În cazul în care ați comandat produse ce nu mai sunt valabile vom încerca să vă contactăm pentru a vă oferi alternative sau pentru a vă returna banii. Dacă nu vă putem contacta, atunci comanda dumneavoastră va fi anulată și vă vom restitui întreaga sumă de bani achitată.

Toată responsabilitatea defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului, furnizorului sau a comerciantului, în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. În cazul în care produsul defect nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate. În cazul în care se acceptă înlocuirea cu un produs similar, S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul final.

La sfatul opticienilor noștri avem dreptul de a accepta sau a refuza comanda dumneavoastră.

Dacă opticienii noștri consideră că, înainte de a accepta comanda dumneavoastră, este necesar să vă contacteze, atunci vor avea acest drept. De asemenea vor putea să vă solicite să trimiteți reteța scrisă prin e-mail sau poștă, să le furnizați datele de contact ale opticianului ce v-a prescris rețeta sau să refaceți consultul medical.

6. Limitarea răspunderii pentru prețuri

Prețurile prezentate includ TVA (24% sau 9% în funcție de produs), însă nu includ cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres pe site acest lucru. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel stabilit de consultantul de vânzări în momentul confirmării comenzii ca fiind comandă fermă, acest preț va fi cel publicat pe site la momentul achiziției. Nu există o limita minimă de preț a comenzii. Prețurile pot fi modificate fără comunicare în prealabil. În cazul ofertelor se specifică perioada de valabilitate a acestora.

Prețurile tăiate de pe site sunt prețurile recomandate de comercializare pentru respectivele produse sau vechile prețuri practicate. Dacă un preț este tăiat și este afișat altul, acest lucru nu reprezintă o promoție. Promoțiile / soldările sunt marcate corespunzător prin folosirea sintagmelor "promoție", "soldare" sau sintagme asemănătoare precum "promo", "ofertă" etc. Acestea au, deasemenea, specificată perioada de derulare sau valabilitatea în limita stocului disponibil.

7. Limitarea răspunderii pentru livrare

Livrarea produselor are o arie de extindere națională și, astfel, se va face oriunde în România. S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienților. Livrarea produselor va fi gratuită oriunde în țară pentru comenzile rame de ochelari, ochelari de vedere sau ochelari de soare. Pentru comenzile care includ numai accesorii mai mici de 250 lei (inclusiv TVA) se va aplica un tarif de livrare în cuantum de 15 lei (inclusiv TVA) pentru orice localitate din țară.

S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, grave, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră, conform uzanțelor legii românești. În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni încă o dată după ce va restabili contactul cu clientul. Dacă nici de această dată clientul nu este găsit la adresa indicată și la ora stabilită, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediu, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

8. Limitarea răspunderii pentru plată

Plata produselor comandate conform acestui Contract cu Clienții se poate efectua în avans sau la livrarea produselor. S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. își rezervă dreptul ca în anumite cazuri să solicite plata produselor în avans. Plata în avans se poate realiza prin mandat poștal sau prin ordin de plata; dovada plății trebuie trimisă către S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. la adresa de e-mail contact@grandeoptique.ro. Livrarea va fi efectuată numai după intrarea banilor în contul S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L.. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar, livrarea nu va fi realizată.

9. Limitarea răspunderii pentru garanția produselor

TERMENUL DE GARANȚIE pentru produse este de 12 luni (HG.665/1995) cu excepția produselor pentru care există o garanție specifică. Garanția se referă numai la deficiențe ale produselor determinate de defecte de fabricație sau vicii ascunse și își pierde valabilitatea în cazul utilizării necorespunzatoare al produselor. în vederea acceptării garanției, vă rugăm să păstrați factura, să returnați produsul împreuna cu ambalajul original și un formular de reclamație specific, completat integral.

Produsele cumpărate prin intermediul acestui site beneficiază de garanția practicată de furnizorul fiecarei mărci în parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel, fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție al producătorului, importatorului, furnizorului sau al comerciantului (S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L.). Termenele de garanție și condițiile acordării acesteia sunt explicate în pagina Garanția și returnarea produselor. În cazul unor defecte de fabricație, produsele sunt trimise de client către magazin.grandeoptique.ro. Produsele vor fi inspectate, iar în cazul în care acestea se dovedesc a fi defecte, clientului i se vor înlocui produsele sau va primi contravaloarea acestora.

Toată responsabilitatea defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului, furnizorului sau al comerciantului, în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. În cazul ăn care produsul defect nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate. În cazul în care se acceptă înlocuirea cu un produs similar, S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul final.

10. Limitarea responsabilității pentru comentariile utilizatorilor

Utilizatorii care viziteaza site-ul magazin.grandeoptique.ro pot face comentarii la adresa acestuia și a produselor pe care la oferă.

S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. nu va purta responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată să plateasca vreun un fel de despagubiri pentru orice formă de daună produsă prin astfel de comentarii sau comunicări. În cazul trimiterii unor materiale/documente, altele decât cele legate de procesul de cumpărare/vânzare a unor produse, se consideră că utilizatorul conferă societății S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. și afiliaților/asociaților acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum și dreptul de a o distribui oriunde în lume, prin orice mijloc.

Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra conținutului pe care îl transmite pentru a fi publicat pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze prejudicii nici unei persoane. S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. nu își asumă nici o responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea conținutului acestor comentarii de către utilizatorii site-ului, ele fiind oferite sub aceeași limitare a responsabilității ca și restul conținutului de pe site.

11. Limitarea responsabilității pentru linkuri către alte site-uri, server, browser

Site-ul magazin.grandeoptique.ro este găzduit pe servere de tipul "Shared Hosting". Societatea S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. nu va putea fi facută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări, sau actualizări. S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. nu va putea fi facută răspunzatoare pentru erorile apărute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului magazin.grandeoptique.ro.

S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L. nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor care pot fi accesate prin legături (link-uri) de pe site-ul magazin.grandeoptique.ro. Pentru respectivele site-uri, răspunderea integrală o poartă proprietarii site-urilor în cauză.

12. Dreptul de returnare a produselor

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul (S.C. GRANDE OPTIQUE S.R.L.) că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, prin returnarea în acest termen a produsului cumpărat în ambalajul original, cu toate accesoriile și fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură, conform Ordonanței nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare.

Acest drept nu poate fi invocat în cazul următoarelor produse, conform legilor românești:

  • Lentilele ochelarilor de vedere deoarece acestea sunt executate după specificațiile consumatorului
  • Cutiile de lentile de contact, dacă au fost desigilate una sau mai multe lentile din interiorul acestora. Pentru a fi acceptat returul cutiilor de lentile de contact este necesar ca toate lentilele (blistere) din interiorul acestora să fie sigilate, iar cutia să nu fie avariată sau să aibă urme de uzură. Lentilele de contact sunt rapid degradabile după desigilare, nu sunt transmisibile, și nu se vând la bucată (blister). Cutia de lentile de contact reprezintă un kit, un întreg, iar odată desigilată o lentilă (blister) din interiorul acesteia se consideră produsul (cutia de lentile) consumat, ce nu se mai poate readuce la starea iniţială cu toate lentilele sigilate în interior, lentile din același lot ca cel înscris pe cutie și cu același termen de valabilitate.
  • Cutiile de lentile de contact ce sunt făcute pe comandă special pentru dumneavoastră (lentile torice și multifocale).

Pentru orice astfel de cerere / notificare contactați-ne și vă vom furniza prin e-mail formularul necesar.

OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 427, din 11 iunie 2014

CAPITOLUL I Obiect, definiții și domeniu de aplicare
ARTICOLUL 3 Domeniul de aplicare
(3) Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică următoarelor contracte:
b) avand ca obiect serviciile de sănătate furnizate pacienților de către cadrele medicale pentru evaluarea, menținerea sau refacerea stării lor de sănătate, inclusiv prescrierea, eliberarea și furnizarea de medicamente și dispozitive medicale, indiferent dacă acestea sunt sau nu furnizate în cadrul unor unități medicale;

13. Litigii și dispoziții finale

Orice altă problemă cauzată de produsele și serviciile prezentate pe magazin.grandeoptique.ro sau de informațiile prezentate pe acest site și care nu este deja tratată de niciun articol din prezentul document, se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor românești de judecată. Clientul își asumă în totalitate aceste riscuri odată ce își exprimă acordul față de acest Contract cu Clienții.